Jäsenasiat

Yhdistyksen jäsenmaksu tuo seuraavia etuja:

• Saat alennuksia yhdistyksen järjestämistä tilaisuuksista.
  • Voit ilmoittaa psykodraamaryhmistäsi tai hankkeistasi maksutta yhdistyksen internet-sivulla.
  • Saat mahdollisuuden toimia psykodraamayhteisössä ja luoda verkostoja.
  • Voit liittyä psykodraaman kehittämiseen esim. osallistumalla yhdistyksen kehittämisryhmään.
  • Yhdistys tarjoaa sinulle puitteet omien ideoidesi kehittämiseen ja toteuttamiseen.

Jäseneksi liittyminen tapahtuu täyttämällä sivun alaosasta löytyvä jäsenhakemuslomake. Hallitus käsittelee hakemuksen ja lähettää tämän jälkeen sähköpostilla ohjeet 20 euron suuruisen jäsenmaksun maksamista varten. Maksettuaan jäsenmaksun henkilö saa sähköpostiinsa vahvistuksen maksusta ja jäsenyyden alkamisesta.

Yhdistyksestä eroaminen tapahtuu lähettämällä kirjallinen eronpyyntö puheenjohtajalle. Hallitus käsittelee eroanomukset ja vahvistaa jäsenyyden päättymisen sähköpostilla.

Liity jäseneksi

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste